Ibland gör man rätt, ibland gör man fel - lev med det

Helluu, idag är det söndag igen. Vi kom på en sak igår, det är inte varje dag det är lördag - det är det bara en gång i veckan, alltså 52 dagar om året. Ta vara på dem! Samma sak gäller söndagar. Söndagar är härliga dagar enligt mig. Dagar då man bara kan vara hemma och ta det lugnt, oftast. Greja lite hemma, göra fint, baka, ligga och halvsova framför tvn, ta en härlig promenad, städa i garderoben och rensa lite, tvätta och bädda rent och läsa en bok på bryggorna kanske. Allt detta ska jag göra idag (förutom och baka för det gjorde jag igår, förvånad? jag bakar alltid, igår blev det pepparkakssockerkaka+frosting). 

 

Igår hängde jag och Anna på stan i regnet. Sen tröttnade vi, åkte hem och lagade lite mat. Och bakade förstås. Sen bjöd vi hit Alex på kaka. Mums tyckte han. Sen satt vi här och spelade lite kort och sen drog vi in till stan och kikade på Fibes oh Fibes, rätt bra =) Häromdagen (håller inte koll på dagarna alltså) så kollade vi på Markus Krunegård (skrev jag fel nu, heter han Markus? Jo det gör han va?) Gillar hans låtar, de är bra. För övrigt så har vi jobbat och stått i som vanligt. 

 

Idag kommer Rasmus hem, kanske =) Han har gjort en rolig grej, oooh, han är så knäpp. Så jäkla rolig, måste se det med egna ögon. Så jag väntar på att han ska komma hem. 

 

Nu ska jag ta och bädda sängen och förstöra kojorna för Molly. Bye bye. 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0