Jag är ett måndagsbarn

Ooh vilka underbara dagar vi hade i stugan. Jag önskade sol och jag fick verkligen sol. Herregud vilket toppenväder, vi var ute med båten och badade varenda dag. Nästan hela dagarna, och var vi inte ute och åkte så var vi vid bryggan och fixade båten. Och hör och häpna, jag har lärt mig så mycket att jag nog kan allt jag behöver om båtar och båtmotorer. Inte illa. Har gjort en massa mys och bus och haft riktigt bra iaf. Sista dagen innan jag åkte hem så hade vi middag med några grannar där nere, riktigt trevligt och god mat of course. Jag gjorde iordning goodaste rulltårtan med hemmagjord äppelmos. 

 

På lördagen åkte vi hem hit, jag åkte på förmiddagen för jag skulle jobba, fast det blev inget jobba för jag behövde inte komma, gött och få betalt för ingenting ;) Sen på kvällningen kom rasmus hit och då drog vi hit lorina och gick ner på en fest här i huset. Sen åkte vi in till stan och gick ut på gretas ;D så skönt ställe alltså. Annars om dagarna har jag jobbat och rasmus har varit och tittat på grand prix-båtarna i frihamnen och njutit av att vara i göteborg tror jag :) Igår kom anna hem och när hon kom hem lurade vi skiten ur henne och sen kom hon in till oss i stan. Kulturkalaset har börjat här nu och igår tittade vi på Veronica Maggio, och lite grand på Laleh tills vi tröttnade (var nåt tekniskt fel så hon kom ut en halvtimme försenad, vi hann och tröttna efter ca 20 min, sen kollade vi på håll bara) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu ska jag sätta mig och mysa lite med rasmus och kolla på scrubs. Han kanske åker idag ;/ 

 

Hoppas det går bra för dig idag mamma, tänker på dig. Är lite orolig men det ska nog gå bra. ♥ 


Kommentarer
Postat av: Madde

Emelie hälsar tillbaka, flinade bara när du hälsade det om att ta det lugn..... jag fattar noll, hm...

Hälsa Rasmus och syster-yster:)Mitt Hallon hälsar oxå. Kram Madde

2009-08-12 @ 22:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0