Åh polly va gott ♥

Heej. Shit vilket svettigt väder det är. Inte särskilt varmt utan mer superkvavt. Tänkte uppdatera läget lite här nere i Göteborg. I helgen var både Anna och jag hemåt, åkte på torsdagen. Blev ett nattdopp på kvällen med Rasmus & Arsen i lilla Degernäs och sen ner till Svartå och sussa med älsklingen ♥. Anna vet jag inte vad hon sysselsatte sig med den kvällen, tror hon var hemma med pappa bara. På fredagen var det dags för Stoffes överrasknings-25-årsfest och det blev riktigt lyckat. Linnea hade hyrt lokal i deras hus och jag tror att alla som var där hade superroligt :) Det bjöds på massa tokigheter och en farligt god bål ;) Efter det blev det statt där Loud inc uppträdde (sångaren har bott i pappas hus, vi köpte det av honom tydligen). 

 

Stoffe blir överraskad

 

 

Snygga brudar ;D

 

Stoffe i sina presenter

 

Grrr

 

Körde lite "Jag har aldrig" och Pekleken

 

Trängas lite i bilen, mysigt

 

Födelsedagsgrisen i mina brillor på statt

 

Resten av helgen har sett ut ungefär som vanligt när man är hemma, en sväng till Karlskoga och hälsat på Madde på OjOjOj, busat med Lancelot (han visade stolt upp kojan som brorsan hade byggt åt honom nere i skogen), käkat middag hos pappa med farfar & majlis, fikat hos mormor & morfar. Blev riktigt sugen på att köpa en av Maddes tavlor som hon gör själv och säljer i butiken, de kan jag varmt rekomendera att ta en titt på. Underbart fina tavlor :) 

 

När Anna och jag (och Molly förstås) åkte ner hit i söndags så fanns redan Rasmus och Lax här i lägenheten, de hade åkt ner hit på lördagen. Även Linnea, Stoffe & Lisa befann sig här nere på Delsjöcampingen. Eftersom vi kom hem ganska så sent på söndagen så bestämde vi att vi skulle ses dan efter istället, så vi mötte upp dom på stan i måndags. På kvällen åkte vi ut till deras tält och grillade korv, riktigt mysigt :) Sen började det spöregna och det var dags för oss och åka hem. Igår tog jag och hjärtat en lunch med hans syrra Anna i stan och sen vinkade jag av honom när han åkte ner till stugan :( 

 

Redo för regn

 

Myggstift är viktigt när man tältar :D 

 

Grilla lite körv

 

Körv som är så gött

 

Korv med chips och dip = ny specialitet

 

Linnea & Lisa i spöregnet

 

Och idag tog jag och Anna en liten sovmorgon och sen bestämde vi oss för att cykla. Ingen dålig tur heller, för jag föreslog att vi skulle cykla bort till IKEA. Det är APlångt att cykla dit, tog typ en timme. Och lika långt hem förstås, så nu behöver inte vi träna på ett tag ;D Och nu hade jag tänkt städa lite och sätta upp de nya gardinerna som jag köpte där och sen ladda för Leila bakar som börjar kl åtta ;D 

 

 

Dagens kärleksord:
Jag älskar dig inte bara för vad du är

utan för vad jag är när jag är med dig ♥

 

Ur Kloka ord om kärlek

 


Kommentarer
Postat av: Nina

roliga bilder =)

2009-07-10 @ 09:29:30
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack för de fina orden om mina tavlor, och att du gör lite reklam för dem. Vad go du är! Alltid lika kul att ses. Vilka fina dikter du skrivit i bloggen, kanske några jag kan tjuva ;-) göra en tavla av eller två!

Kramis till dig, och en till syrran din!

2009-07-11 @ 21:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0