You are not alone

Anna sitter och lyssnar på Karlsson på taket och dansar lite till det. Själv sitter jag och luktar på mitt nytvättade hår. Anna har totalt tjatat hål i huvudet på mig om en massa olika mobiltelefoner (hon ska köpa en ny).. jag som hatar tekniska prylar. Finns ju förstås hur många olika modeller och färger och kameror och funktioner som helst. Hoppas hon hittar nån snart. För att få höra på lite annat så har jag bokat ett dansaerobicspass ikväll, eller om en timme typ rättare sagt. Ska bli gött, har inte tränat på hur länge som helst. Finns konditionen kvar tro? (vilken kondition föresten?) 

 

 

Dagens kärlekscitat: 

En kyss är ett vackert knep som naturen skapat

för att hejda talet när ord blir överflödiga ♥

 

Ur Kloka ord om kärlek

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0