Big is so beautiful

Idag åkte mamsibamsen hem, buhu. Har varit riktigt kul och haft henne här hos oss i göteeeeeborg. Vi älskar ju varandra allihopa så det är ju självklart visserligen :) Igårkväll roade sig mamma & anna på Lotta på Liseberg medan jag fick nöja mig med att se det från tv-rutan, jag jobbade. Men vi satt bänkade vi med! Vi har haft ett par riktigt bra dagar, så roligt att få lite sällskap här nere :) 

 

Idag jobbade jag 8-15 och sen följde jag mamma till tåget, tog en fika på centralen först, var så mysigt att vi höll på att glömma bort tåget ;D Anna jobbar idag, gött att hon får steka lite you know. Men nu är hon på väg hem tror jag, hon slutade nio så hon bör komma snart :) Och här sitter jag alldeles ensam i lägenheten på vääldigt länge. Faktist liiiiite skönt att få vara för sig själv en stund, trots att jag älskar att ha nån hos mig hela tiden :) 

 

 

 

Dagens kärlekscitat:

Den som vandrar vägen med kärlek

vandrar aldrig ensam ♥

 

Ur Kloka ord om kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0