There's an answer if you reach into your soul

Tjockis, nu kollar jag på matprogram igeeen. Igår var det såklart Leila och nu är det Halv åtta hos mig (innan detta sneglade jag på Gordon Ramsey). Älskar mat&bak helt enkelt. Men det är ju så gÖÖÖtttt. 

 

Idag har jag förstört mina stackars fötter i ett par skor, suck. Ska alltid göra de. Anna och jag har gått runt lite på stan och kikat och sen blev det en fika på Café Vanilj - så sött café. Tog en köttbullemacka med rödbetssalld som jag fått dille på, men det är jag ganska så mätt på nu om man säger så. Kommer nog inte äta det på ett tag nu. 

 

Var aldrig ute på djupt vatten berusad. 


Kommentarer
Postat av: Nina

det låter spännande =)

jag pluggar till förskolelärare!



kramar

2009-07-17 @ 13:28:43
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0