Mamma Anna

Jag (Annisbananis) har ju faktiskt varit ganska dålig på att uppdatera i denna blogg (den är ju faktiskt min också fast att det kanske inte verkar som det ibland) så nu tänkte jag passa på när Lina är hemma och blir firad av släkt och vänner. Själv ska jag fira henne på fredag eftersom hon är borta tills måndag eller tisdag och sedan jobbar varje dag. Jag ska överraska henne med någon god mat har vi kommit överens om. Önskar att jag kunde vara med i Degerfors nu i helgen faktiskt. Men jag har ett jobb att sköta och någon måste ju passa kissemissen! Men jag ska hem runt den 11 augusti för då har jag tandläkartid och en massa vänner som fyller år runt de dagarna.

Alltid ska jag göra något pinsamt. men som tur är så bor det ju så mycket människor här i Göteborg så det är väl något som hör till vanligheterna. Idag provade jag en tröja på H&M som verkligen satt jättebra och den var jättefin. Det är itne ofta jag brukar känna så, är så himla kräsen. När jag stod i kassan med den fina tröjan så såg jag att det stod H&M-MAMA på lappen. HERREGUD. det var bara att puta ut magen, tänkte jag, och det gjorde jag också och klappade lite försiktigt med handen på min o-gravida mage. Är jag så tjock? haha. oj. dags att dra ner på gottigheterna lite kanske.




Kommentarer
Postat av: Mamma....

.....men Min Klänning.....har du den?????? trodde den va i min garderob ja...nääää??? där va den inte....fattar inget...har ja kastat den????

2009-07-30 @ 12:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0