Nothing can ever come between us ♥

Sådärja, då var veckans dos av Leila bakar avklarad. Förut var jag riktigt sugen på att baka bröd nu ikväll men när jag gick där i affärn och samlade in det jag behövde så började jag sakta lägga tillbaka varorna igen för att gå bort till brödavdelningen och hämta ett icke-hembakat-bröd. Hade inte riktigt bagarkänslan kvar i kroppen, kände bara för att gå hem och lägga mig i sängen, tänkt och gjort så låg jag där och mös med katten. Hon älskar när jag pussar henne i nacken bakom öronen. Det tycker hon är så gosigt. Jag med ♥

 

Idag är jag ledig och Anna jobbar fast hon slutar nu vid nio. Tidigare idag har vi tagit en runda på stan i gummistövlar och paraflaxer (paraplyer), jekla skitväder, det som var så fint imorse, vart tog solen vägen liksom? Jag var ju inne på att åka till saltholmen när jag vaknade av skinande sol. Tur Anna stoppade mig för solen försvann rätt snabbt. 

 

Imorrn äre jobb som gäller, likaså på fredag sen åker jag till Degerfors, eller Svartå rättare sagt, vi ska sova där i helgen, FF you know ;) haha. Blir lite grilla på fredagskvällen med några goooa vänner. Kommer bli supertrevligt! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0