You are the reason that I breath

GAAAAH vilken bra helg jag haft. Så enkelt är det :) I fredags var vi i Svartå och grillade (ne det gjorde vi faktist inte för vi lyckades varken med gasolgrillen eller våran reserv-engångsgrill, blev steka stället) med Linnea, Stoffe, Bea & Fredrik. Det var hääängroligt, satt uppe till tidiga morgonen nästan. Blev en massa skratt och bus kan jag tala om =) 

 

Lördagen var vi rätt sega, tog typ hela dagen innan vi orkade göra nåt vettigt. Men det var mys =) På kvällen åkte jag & Rasmus in till hans bror på middag. Anna och jag (Lars fru) var ute och gick med hunden de var hundvakt åt och vi träffade världens sötaste ungar, haha =) 

"Vad hette hunden nu igen?"

"Tuva"

"Ja juste.. TUTAAA, kom hit" 

"Haha, neeee inte Tuuuta dummer, Tuva sa hon ju" 

Så himla söta. Tjejen frågade även mig och jag hade mycket "sånt där pudel" på mig. Tror att hon menade puder. Haha. 

 

Söndagen var en till riktigt härlig mysdag, sen åkte vi in på en knytfika hos Bea (linnea, stoffe, lisa & max kom också). Sen bjöd pappa på middag o fika. Undrar hur mycket fika det blev denna helg? 

 

På måndagen så gjorde vi iordning lite tacos hos mamma och bjöd in brorsan och hans familj också. Sen på kvällen åkte vi in till Örebro med Lax och Svanberg och kollade på bio. Vi kollade på Baksmällan och jag tyckte det var störtskön!! Riktigt rolig film. Den måste man se =) Bra födelsedag! 

 

Tisdagen var det dags att åka tillbaka till Göteborg igen, tyvärr måste jag säga. Ville inte hem ju, ville stanna hos min själsfrände ♥ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TACK för helgen =)

 

Nu ska jag dra med Anna på en powerwalk. Kan tala om att det dessutom spöregnar. Men det är gött :D 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0