Festival oväsen

I helgen är det ju Metal town ungefär tre busshållsplatser ifrån oss ( = störande men ganska intressant). Har hört att de har soundcheckat eller vad tusan de gör, redan idag, ungefär halva dagen hittills och jag vill redan flytta långt här ifrån. Jaja, nog om det. Jag kommer inte att kunna undvika det ändå, för jag har ingenstans att ta vägen.
 Nu sitter jag och retar katten Molly, som jag gjort ungefär resten av halva dagen, då jag inte har hållt för öronen för oväsnet från festivalen, och Molly är nog ganska så trött på mig nu. Imorse skrämde hon mig men jag skrek inte HJÄÄÄLP eller WAAAH, eller något sådant utan jag skrek WIEEEEEEE istället. Det var ganska roligt tyckte både Lina och jag. Lite knäppt ju.

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0