För jag har tagit studenten!




Igår sjöng HR3 och resten av alla 3:or på skolorna i Karlskoga (Och degerfors) om studentes lyckliga dag, firade, skrek och hördes mest av alla, åkte vagn och drack champagne! Tänk att dagen som vi alla väntat på i 12 år nu är förbi. Trots att det var skitväder så blev dagen så lyckad som den bara kunde bli och det var så UNDERBART! Det var champagnefrukost hos Ida, utsläpp klockan två, rundtur på stan med vagnen till klockan fyra ungefär, skål och dans på statt med de andra klasserna, hem till familj och släkt, förfest hos fia och sedan studentstatt som gällde! Galet lyckat! Trodde nog aldrig att jag skulle sakna denna klass i början av gymnasiet, men nu inser jag att jag kommer att göra det, som fan! Tack för de här tre åren iallafall! På lördag eller söndag drar jag till Göteborg och börjar mitt nya, vuxenliv!

HR är här, har kämpat friskt, hacka lök, steka fisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0