Lina

Hej. Detta är den förstfödda systern, Lina Johansson, som skriver. Tänkte presentera mig lite för denne som inte vet så mycket om mig. Jag är 20 år, fyller 21 i sommar. Har tidigare spenderat dagarna i mitt liv i Degerfors men flyttade till Göteborg i höstas. Bor nu där med min pojkvän Rasmus och våran kissemjau Molly (all black). Tidigare hade vi en sketen liten etta i Degerfors, men nu har vi en freeeesch studentlya ute på Lindholmen. Anledningen till att vi flyttade ner till Göteborg var att vi båda ville börja plugga. 
 
Jag studerar till Receptarie på Göteborgs Universitet och Rasmus läser till maskiningenör på Chalmers. Vi planerar att gifta oss och skaffa vackra barn tillsammans i framtiden, dock inte i sommar för då kommer vi inte träffas särskilt mycket. Där kommer Anna in i bilden, hos skall nämligen låtsas vara Rasmus i sommar. Hon ska bo hos mig, köpa mat åt mig, tömma kattlådan åt mig, cykla med mig, reta upp mig.. Jaa helt enkelt sånt som Rasmus vardagligen gör. Minus lite annat förstås. Dessutom ska hon steka hamburgare åt mig och några 1000 andra människor (BK). Jag ska jobba som personlig assistent i sommar här nere och förgylla min lediga tid med massa annat kul. Älskar alla möjliga sorters te och min stora passion i livet (förutom Rasmus) är att baka! Min förebild här i livet är Leila Lindholm. Jag ska bli en Leila när jag blir stor.
 
 


Observera min snygga dubbelhaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0