Ordning och reda, lådvin på freda

Idag blire westcoast för min, Linas, del. Försöker med mina starka tankar att förvandla det usla vädret till lite sol. Får se om jag lyckas, vore väl trevligt med sol till midsommar? 

 

Anna dessvärre stannar hemma i Göteborg. Kallas även kattvakt. Fast hon gör inte det för att hon måste utan för att hon är så nedrans snäll. Hon tyckte det var onödigt och åka hem till mami y papi när hon nästan nyss kommit hit. Så eeree. 

 

Får se vart på västkusten det blir, det har vi inte bestämt ännu. Kanske stannar i stugan med familjen (Rasmus). Får se vad som lockar mest. Förra året blev det sova bil i Smögen och förrförra var det sova bil i regnet i Lysekil. Lite halvmysigt sådär. 

 

Jag önskar en trevlig midsommar! Love Lina.  

 

 


Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Läskigt är bara förnamnet. Jag fick massor av hemska tankar i huvudet när jag satt där. Tack för att du bryr dig. :)Tröstpriset var toppen iaf ;)



Kram Frida

2009-06-18 @ 17:25:53
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0