Paljetter på Metaltown = helrätt

Hellu. Har precis vart och hälsat på våra övernattare vid metaltown och druckit lite öl med dom. Gött. Annars idag har vi varit vid saltholmen och badat med Lorina och bränt upp oss gaaanska så rejält. Anna var inte så tuff så hon badade aldrig men jag och Lorina hoppade i, så skönt. Blev aldrig nån ölbrännboll igår utan vi var bara hemma och åkte in till stan en halvtimma typ och gick en sväng på avenyn istället, sen blev vi så trötta och åkte hem. Det är ett tufft liv och sova fem pers + en kissemisse i en etta på 27 kvm. Men roligt som tusan och få lite besök här nere så jag klagar inte :) Men ikväll blire bara jag, Anna och missan här för de åker efter marilyn manson spelat.
 
Nu ska Anna och jag dra in till stan snart, igen typ. Kanske träffa Lorina igen om de skulle ut. Kul kul :)
 

 

 

 

 
/Lina

Kommentarer
Postat av: EmmaEriica

Åh tack så mycket! :D

2009-06-27 @ 23:28:29
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Celina

mintgrönt är sjukt snyggt! har sett skorna från bianco(var det va?) - supersnygga! ska oxå införskaffa sådana!

2009-07-01 @ 01:15:14
URL: http://starbucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0