TGIF

Idag är det så jäkla varmt så jag tror jag ramlar av stolen snart. Fast det är så gött, klagar inte. Har bäckman + två kompisar till honom här på besök, eller rättare sagt de är här på metaltown och jag är snäll och låter dom sova här :D Igår kom dom och jag tog dagens tränigspass i ära och cyklade upp på ramberget där de satt och "ölade", like they say. Riktigt naajs. Sen ner hit till anna som låg och sov då och började pumpa madrasser. Anna vaknade inte till förrän vi typ var klara, ganska bra gjort, fastän att pumpen typ tjöt och vi skrattade.
 
Idag blev det pizza till frukost, mmm, och sen hjälpte jag dom att komma rätt till Frihamnen. Ikväll verkar det bli öl-brännboll i Slottskogen med nån jobbarkompis till Anna för våran del. Men nu ska jag åka in en sväng till stan tror jag och möta upp Anna där inne.
 

Jag och mitt bamseplåster, IGEN.
 

Anna och Kissemjaooooou eller vad han hette.
 
RIP Micheal Jackson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0