imorgon åker fjollorna till göteborg

det här är min andra dag som icke-student och det känns väl sådär. känner mig inte direkt mer vuxen utan jag känner mig mest bara.. liten. från början skulle vi ju ha åkt på söndag till göteborg, men vi åker en dag tidigare så jag har packat för fullt idag. pappa är snäll och skickar med mig ägg till den nya staden, till mitt nya liv. han vet vad jag behöver. det är mycket jag lämnar kvar här i den lilla byn, men inte tänker jag lämna kvar min stora kärlek till ägg! nej. men tyvärr får jag ju lämna kvar min familj (förutom lina och molly) och många fina vänner jag har här. tyvärr så är min packning rätt stor, annars hade jag mosat ner er också! för fytusan vad jag kommer att sakna alla! men jag hoppas att ni vill komma och hälsa på och den elfte augusti åker jag tillbaka hit för då ska mina gaddar bli borrade. (oups, slarver där!) ska även passa på och fira tre av mina bästa vänner då som fyller år i augusti! jag ska leta efter något grönt och skönt till paulina i present för det vet jag att hon uppskattar!
/anna

Kommentarer
Postat av: Mcpeo ledsen :(

ååååh :'D snyft snyft !

2009-06-12 @ 15:59:38
Postat av: anna

haha, jaaa, STORA SNYFTAR! nu får vi pauwalka ensamma! :( kommer sakna dig mest paulina!

2009-06-12 @ 16:04:08
URL: http://goteborgsfjollorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0