Körsväga

Kurskorset (annas svar på korsvägen), berrabus, halloj, krusbrus. Vi har varit ute och vandrat. På Ica focus. Det blev en sjujeekla promenad där inne, stort ju. Skulle bara ha tonfisk till mollygosan men.. blev förstås lite mer. Torkade cantaloupemeloner, coca cola vanilj, nån ny yoghurt, chokladglass.. mmmm. WE LOVE ICA. 

 

Hittade veerldens bästa vintagebutik förut. Blev varsitt par Converse. Jag hittade bara snyggare och snyggare. Ville köpa de illgröna men de var lite för stora. Illgrönt är min färg liksom. Men de blev gråa. Annas blev ljusblåa slash turkosa. 

 

"Oh är det saffran i dom där kakorna? Nehe, det var visst bara mycket smör."

 

 

 
/Lina

 


Kommentarer
Postat av: Madde

OjOjOj Lina, vilka snygga glas du har, vet jag var de kommer från hi,hi.... Ha en trevlig Midsommar allihop! Kram Kram..

2009-06-18 @ 13:38:12
Postat av: Madde igen...

Hm, bidde fel, fick för mig att de var från ditt gamla jobb. Glasen alltså, minnet sviker när man blir gammal. IKEA är det ju jag sett dem ju. Tjing!:)

2009-06-18 @ 19:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0